duminică, 14 martie 2010

EA:Te iubesc!
EL:Hmm...da...si eu.
EA:Ai patit ceva?
EL:Nu...
EA:Atunci?Ce s-a intamplat?
EL:N-am nimic,inceteaza!Ma stresezi!
EA:Te stresez?De ce te porti asa cu mine?Niciodata nu mi-ai vorbit pe tonul asta.
EL:Uite ca acum o fac.Nu-ti convine?Du-te si stai cu prietenele tale!Lasa-ma!
EA:Baby...serios...inceteaza!Chiar vrei sa plec?
EL:Da!Greu iti mai dai seama.
EA:Nu te inteleg.Tu ma iubesti?
EL:Nu...niciodata nu te-am iubit!Ai fost doar o aventura.Acum  pleaca mai repede!
EA: Gata...termina!Nu stii cat ma dor cuvintele tale.O sa plec,dar o sa regreti!
EL:Cum sa nu...hai dispari odata!Cara-te!

          Peste 2 ore baiatul primeste un sms:"Nu pot sa inteleg cu ce am gresit...stiu doar ca te iubesc mai mult ca viata mea,o sa ne vedem Sus,in cer.O sa te vegez mereu si-o sa am grija sa-ti fi bine.Te iubesc mult bby."Baiatul il citeste,lacrimile ii inunda fata,cea pe care o iubea din tot sufletul tocmai se sinucise,nestiid ca a renuntat la ea din cauza faptului ca suferea de cancer si nu a vrut s-o tina langa un om caruia zilele ii erau numarate.
          In final...inima baiatului a cedat,iar cei 2 probabil isi continua iubirea in ceruri.

Un comentariu: